Naziv projekta: LOCAL FLAVOURS IN EU II

Program: Evropska komisija: Enostavni programi, ukrepi za informiranje o kmetijskih proizvodih in njihovo promocijo.

 

Projektno partnerstvo:

Upravičenec, brez partnerstva.

Namen projekta:

Namen projekta je doseči boljšo prepoznavnost evropskih zaščitnih znakov povezanih s shemami kakovosti ter povečati ozaveščenost potrošnikov o prednostih kmetijskih proizvodov iz shem kakovosti, kar bo prispevalo k povečanemu deležu prodaje zaščitenih izdelkov certificiranih proizvajalcev ter posledično vplivalo na rast konkurenčnosti in dodane vrednosti v kmetijstvu in celotnem agroživilskem sektorju.


Cilji:

      

Pričakovani rezultati:

Najmanj 15.000 potrošnikov prepozna zaščitne znake “zajamčena tradicionalna posebnost” in “zaščitena geografska označba” (potrošniki, ki doslej teh zaščitnih znakov niso poznali) ter prepozna prednosti prekmurske gibanice in prekmurske šunke kot zaščitenih proizvodov (potrošniki, ki so pridobili nova znanja ob izvajanju projektnih aktivnosti in tega prej niso vedeli).

Povečan donos od prodaje prekmurske gibanice certificiranih proizvajalcev za 150.000 EUR do konca izvajanja programa.

Povečan donos od prodaje prekmurske šunke certificiranih proizvajalcev za 30.000 EUR do konca izvajanja programa.

Obdobje izvajanja:

Projekt se izvaja od 1.4.2021 – 31.3.2024.



Izdelava spletnih strani: Oblikovanje.com.