Predstavitev blagovne znamke

Društvo za promocijo in zaščito prekmurskih dobrot je leta 1999 registriralo blagovno znamko DIŠI PO PREKMURJU, ki svojo identiteto črpa iz kulturne dediščine regije. Pokrajina ob Muri je namreč prepoznavna predvsem po vznemirljivih vonjih in okusih, ki izhajajo iz prehranske kulture tega prostora. Spoštljiv odnos do hrane, ki se je nekoč težko pridelala, se je ohranil do današnjih dni. Gostom se še vedno postrežejo stare tradicionalne jedi, poseben izziv pa predstavlja ponudba tradicije s sodobnimi trendi. Izjemna gostoljubnost domačinov s pridano folkloro in čudovito naravo zagotavljajo pristna doživetja ter prepoznavanje drugačnosti.


Pod okriljem blagovne znamke so združene najznačilnejše kulinarične in prehrambne posebnosti regije. Vključeni so proizvajalci prekmurske gibanice in prekmurske šunke ter proizvajalci bučnega olja, kisov, naravnih sokov, medu, ekoloških izdelkov in drugih prekmurskih dobrot. Izdelki so pridelani in predelani v regiji, s čimer je zagotovljena visoka kakovost, sledljivost in nadzor. Sistem blagovne znamke je odprt in vključi se lahko vsak ponudnik, ki zagotavlja predpisane kriterije kakovosti. Blagovna znamka se na ta način nenehno nadgrajuje, pridobiva na kakovosti ter širi spekter izdelkov, ki jih ponuja.


Izdelava spletnih strani: Oblikovanje.com.