Naziv projekta: LOCAL FLAVOURS IN EU
Program: Evropska komisija: Enostavni programi, ukrepi za informiranje o kmetijskih proizvodih in njihovo promocijo.
Projektno partnerstvo:
Upravičenec, brez partnerstva.
Opis projekta:
Projekt se je izvajal z namenom doseganja boljše prepoznavnosti evropskih zaščitnih znakov povezanih s shemami kakovosti ter povečanja ozaveščenosti potrošnikov o prednostih kmetijskih proizvodov iz shem kakovosti, kar je prispevalo k povečanemu deležu prodaje zaščitenih izdelkov certificiranih proizvajalcev ter posledično vplivalo na rast konkurenčnosti in dodane vrednosti v kmetijstvu in celotnem agroživilskem sektorju.
Organizirali smo prireditve, se predstavljali na sejmih, izvajali promocijske predstavitve v okviru drugih prireditev, v trgovskih centrih in gostinstvu ter izvajali promocijsko kampanjo na družbenih omrežjih (facebook). Aktivnosti pa smo podpirali z oglaševanjem.
Doseženi rezultati:
Obdobje izvajanja:
Projekt se je izvajal od 1.3.2017 – 29.2.2020.